Kierownik Sprzedaży Regionalnej
Głównym celem stanowiska jest współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy na określonym terenie w oparciu o długookresową strategię.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- współudział w tworzeniu polityki handlowej firmy poprzez inicjowanie szczegółowych działań handlowo-promocyjnych na podległym terenie (obszar min. kilku województw - 1\4, 1\2 kraju)
- realizacja założonych budżetów sprzedaży
- bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym mu terenie
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- umiejętności biznesowe
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności handlowe
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wyższe wykształcenie
- kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży na kierowniczym stanowisku
- znajomość branży
- dyspozycyjność i prawo jazdy kategorii B
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Sprzedaży i Marketingu / Sales & Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Szlifierz/pomocnik lakiernika
Armadas B.V.
ValkenswaardSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Inne wiadomości
polska grupa górnicza / Węglowy gigant dogadał się ze związkowcami. Górnicy dostaną 5 tys. zł nagrody
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY