Ocena: 0 [0]
~bol
[2008-06-04 08:15]
dlaczego ciągle się czepaicie...
Portal WP.PL chyba obrał sobie za cel zbuntować wszystkich pracowników w Polsce. Ciągle wieszacie psy na pracodawcach. A prawda jest taka, że w tym kraju już na prawde jest mało ludzi którzy uczciwie chcą pracować i zarabiać. Wiecznie załatwiają prywaty w pracy i mają gdzieś to, że firmie przynosi to stratry finansowe. Zamykają furtkę o 15 i idą do domu. A my pracodawcy nie śpimy po nocach. Ciągle musimy się borykać z pijakami w pracy z leserami. Mało komu chce się uczciwie pracować. Zwolnić jednak ich nie można bo nie ma następnych lepszych na to stanowisko nie wiadomo ile pieniędzy by dawał. Więc jesteśmy skazani na tych "degeneruchów". A to, że jest sprawdzana poczta firmowa to czemu to kogoś dziwi to ja płace za domenę za utrzymanie serwera skoro sobie nie życzę to moja wola jak sobie zapłaci albo jak mu pozwolę to proszę bardzo. Pracodawca w Polsce z góry stoi na straconej pozycji bo z założenia to on jest zły !!! I nie ważne co sobie pracownik wyprawia. Oszukują biorą zwolnienia lekarskie w okresie wypowiedzenia nie robią nic. A dlaczego mam darmozjadowi płacić. Dodam do tego, że to my pracodawcy utrzymujemy ten kraj. Podatki, które opłacamy są tak ogromne, że powinniście Nas po nogach całować. WP.PL buntujcie proszę jeszcze trochę pracowników to małe firmy jak moja z torbami puścicie bo każdemu się będzie wydawało, że to ja jestem nie uczciwy. Wtedy to już w ogóle pracy nikomu nie dam. Nie dość, że sam na chleb nie będę miał to i pracownik straci. A podatki przecież inni za mnie zapłacą.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~moniq
[2008-06-04 08:38]
bol nie wydaje mi sie ze WP.pl buntuje nikogo ale poprostu tak jest sama pracowalam w takiej firmie nie dosc ze za glowa kamera to i własnie owy program był mi akurat to obojetne bo robie to co do mnie nalezy a nie siedze na czaterii, a ze czesc pracowników nie jest uczciwa nie znaczy ze wszyscy tacy są...
Los pracodawcy nie jest lekki i nikt nie mowil ze taki bedzie ale zarowno pracownik jak i pracodawca sa tylko ludzmi, Skoro jestes pracodawca zatrudnij mnie a przekonasz sie ze sa jeszcze uczciwi ludzie :) Pozdrawiam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Hanka
[2008-06-04 08:53]
No to z takim podejściem do pracowników to daleko Pan nie zajdzie. Widać za malo Pan placi, albo zupelnie nie ma Pan autorytetu u swoich pracowników, albo jest Pan kiepskim psychologiem i wybiera Pan kiepskich pracowników... A swoją drogą wspólczuję i Panu i Pana pracownikom. Prawda zawsze jest po środku....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~max
[2008-06-04 10:13]
Hanka jak nie umiesz nic wnieść do tematu, to się nie wypowiadaj. Po Twojej wypowiedzi wnioskuję że sama pewnie jesteś bumelantem, ktoś kto nie prowadzi działalności może sobie teoretyzować. Nie mówcie o małych wynagrodzeniach, człowiek zarabia jako intalator c.o. blisko 4000 netto -etat po 8 h itd. a przychodzi raz w tygodniu na bani. Prawda jest taka że mało kto potrafi szanować pracę gdy ja ma, najlepiej tylko psioczyć na pracodawcę bo sie przyp... Komunizm upadł a sieroty po nim zostały
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~normalny
[2009-11-06 17:18]
No tak jesteś dobrym katolikiem ale tylko dla siebie.Każdy inny osobnik to wg ciebie nierób,złodziej.Najlepiej gdyby pracował za darmo.Wtedy nawet dałbyś na mszę za niego.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Szawel
[2009-12-10 17:00]
Bol! Moze wczytaj sie uwaznie w to co napisales.Pracujacy u Ciebie To same leniuchy i degeneruchy o tych,ktorych bys w zastepstwie zatrudnil masz podobne zdanie.Nalezysz do elit,ktore jako jedyne placa podatki.Dajesz sobie prawo do zyczen a pozostali powinni cie po nogach calowac.Twoim jedynym obowiazkiem jest byc czlowiekiem a promujesz sie na nadczloieka.W wypelnianiu tego obowiazku Ty nie wymagaj od innych.Najpierw zacznij od siebie i iprzestan ludzi trkatowac jak swoja wlasnosc.To dopiero bedzie piewszy krok, ale cale zycie przed Toba.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~magda
[2009-12-06 06:56]
przesadne nadużywanie telefonów służbowych
Koleżanka codziennnie z telefonu służbowego wykonuje rozmowy ze znajomymi i rodziną. Czuje że mnie to wkurza więc jak tylko wyjdę z pokoju od razu okupuje telefon. Gada o bzdurach i takich sprawach osobistych że mnie to żenuje, Próbowałam zwrócić uwage ale bezskutecznie . Naraża pracodawce na koszty telefoniczne , traci czas bo wtym czasie nie pracuje , przeszkadza w pracy wspólpracownikom, przeszkadza w pracy tym do których dzwoni. Jest to chore zjawisko , a mozna powiedzieć uzależnienie. Właśnie takie zachowania zmuszaja pożniej pracodawców do instalowania różnych programów do kontroli telefonów i komputerów.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Franca jedna
[2009-12-06 07:17]
U mnie w pracy taka jedna to kilka razy dzwoni do męża, wygląda to jakby go sprawdzała albo wydaje polecenia co ma kupić na obiad, Widać żę i on ma luzy w pracy. dziwie się chłopu toć to wstyd
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Elizabeth
[2008-06-04 09:21]
popieram i tylko żałuję
że w mojej firmie tego nie stosują. Pracuję z kolegą, ktory w godzinach pracy robi fuchy dla innej firmy. Siedzi tak, że nie widac monitora jego komputera. Zanim ktokolwiek zobaczy czym sie naprawdę zajmuje już się przełączy na nasz program i cześć. Zarabiamy podobnie, lekko ponad 4 tysiace, więc uważam, że mógłby te fuchy odwalać w domu. Ja musze robi za siebie i za niego, bo on się nie wyrabia ze swoimi obowiązkami. Okrada naszą firmę i krzywdzi mnie, bo jak coś nie jest gotowe na czas obrywamy oboje. Czasm żałuję, ze go nikt nie przyłapie. Ja na niego nie doniosę, nie potrafię....
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~misiek
[2009-08-22 08:15]
Ocena: 0 [0]
~Magda
[2009-12-06 07:05]
A to ciul jeden. Nie uczciwy człowiek , a liczy na Twoją lojalność i koleżeństwo wobec Ciebie . A co z lojalnością Twoją do pracodawcy, gryzie Cię ten problem>Uwazaj żeby on przypadkiem nie wykonal pierwszy jakiegoś ruchu przeciwko Tobie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pracownik
[2008-06-03 10:35]
Pracownik na uwiezi
Czyzby niesprawdzeni Pracodawcy pochodzacy ze wsi przypomnieli sobie iz mozna przypolikowac czlowieka jak "krowc"
odpowiedz
pokaż 25 ukrytych odpowiedzi
pokaż 20 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ed
[2008-06-04 09:42]
Wreszcie jakaś mądra wypowiedź. Istotne jest to, żeby pracownik robił swoją robotę. Jeśli w międzyczasie wejdzie sobie na gg, czy na naszą klasę, czy zrobi cokolwiek innego niż praca, to jest jego sprawa. Istotne, żeby praca była wykonywana.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~urzędas
[2008-06-04 09:42]
A ja tam siedzę w necie czy w WC ile chcę i nikt mnie nie rozlicza. Dziś nawet robiłem zakupy przez internet (sakwy rowerowe). A z robotą i tak się wyrabiam, bo nie ma jej dużo. I właśnie dlatego zostałem urzędasem. Choć nie zarabiam dużo, to żaden kmiotek-prywaciarz mną nie pomiata. Oczywiście urząd urzędowi nierówny i są też miejsca, gdzie nie jest za wesoło.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cornicus
[2008-06-04 09:44]
brawo! a kto kontroluje tego co kontroluje.....ABSURD! warunki pracy i placy musza byc takie ze kazdy wie co ma robic i co nalezy do jego obowiazkow. kontrole tylko zmniejszaja wydajnosc i jakosc pracy - kazdy inteligentny dyrektor to wie - inaczej jest glupim wyzyskiwaczem...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ktos
[2008-06-04 09:47]
Dlaczego się czepiacie ludzi ze wsi, co oni gorsi są??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~robol
[2009-11-20 07:04]
Wybacz ale pretensja o koszty pracy to chyba raczej powinna być kierowana nie do pracowników.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~As
[2008-05-30 13:07]
Przeciez to jest
jawne przyznanie się do tego że nie ma się zaufania do swoich pracowników!
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~właściciel sklepu
[2009-11-06 19:20]
ASIE najlepiej załóż włassną firmę a najlepiej porządny sklep spożywczo monopolowy zobaczysz do czego pracownicy są zdolni, jak potrafią uszczuplić twoje konto. Tak się utarło że pracownik jest cacy a pracodawca BE
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~sum12
[2009-11-06 17:58]
" Po nogach całować" przeczytaj...
Jeden " bardzo uczciwy":( obrońca pracodawców w sposób jakże ciekawy i inteligentny opisuje /komentuje czego on nie czyni dla pracowników i Poski :(...żenujące:(:(
Zapoznaj się, może pomoże:(
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~sum12
[2009-11-06 17:46]
Jaki pan taki kram....
Przysłowie mówi, "jaki Pan, taki kram" nic dodać nic ująć. Ryba psuje się od głowy...też przysłowie.
Pamiętajcie...przysłowia są mądrością Narodu. Życie lubi płatać figle...czasem po czasie...ale....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2009-11-06 15:47]
a mówi się,że za PRL-u
byliśmy zniewoleni
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~B
[2009-07-27 13:35]
Nie tędy droga.
Rozumiem, że trudno prowadzić firmę i żal każdej złotówki. Ale wyliczanie czasu pracy co do 1 minuty, to gruba przesada. Efekt będzie odwrotny od zamierzonego. Przecież chodzi o to, żeby pracownik więcej dla nas zarobił, czyż nie? Jak ma to robić jak będzie spięty i zestresowany. Bardzo szybko się wypali i rzuci tą robotę. Kto chce pracować w obozie pracy?
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~selfimagine
[2009-07-30 12:12]
Dokładnie - nie tędy droga. Czy jeśli zamkniemy pracownika w przysłowiowej klatce, jeżeli ograniczymy jego wolność, sprawimy, że będzie się źle i niekomfortowo czuł w środowisku,w którym ma pracować, będzie on w ogóle skuteczny? Czy jako liderzy, szefowie danych firm, będziemy mieć pewność, że sprawdzając ich na każdym kroku - będziemy widzieć efekty ich pracy? Z pewnością ich możliwości oraz chęci zamiast wzrosnąć - zmniejszą się do minimum. Praca stanie się automatyczna, przymusowa. Bez propagowania współzależności i synergii, bez rozumienia pracowników, bez chęci porozumienia z nimi żaden szef, żadna firma, nie osiągnie sukcesu - zarówno na dużą skalę, jak i w ogóle. Niestety wiele osób nie zdaje sobie sprawy co to znaczy synergia, proaktywność, co znaczy - WSPÓŁPRACA na różnych polach. Być skutecznym jako priorytet? Wcześniej miałam jakieś pojęcie o tym, że trzeba współpracować między sobą, aby firma działała prawidłowo. Jednak o kwestiach, które wymieniłam dowiedziałam się dopiero na szkoleniach (FranklinCovey) - myślę, że jedno z nich o tematyce przywództwa, zmieni percepcję wielu osób...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bun
[2009-06-14 15:24]
ja pracuje w Angli
j pracuje w Angli w fabryce i tam kazdy pracownik robi to co ma do roboty nic wiecej go nie obchodzi co prawda nie ma zadnych relaksow itd itp wlasciciel robi razem z pracownikami tam gdzie jest wiecej do roboty kiedy my idziemy do domu on zbiera sie do koszenia trawy kolo fobryki albo zamiatania :)a teraz poruwnajcie sobie go do kierownika w polsce nie wspominajac nawet o wlascicielach
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ola
[2008-06-04 08:35]
praca pracą
byłam niedawno w dwóch sklepach,gdzie zasięgałam informacji,a panie odpowiadały mi gapiąc się w komputer.W koncu moja córeczka mówi -mamuś pani też ogląda naszą-klasę.I w drugim sklepie było to samo.Jak mają klientów to mogliby chociaz udać zainteresowanie.Więc popieram pracodawców.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~QLA
[2008-06-04 10:38]
Ja tez jestem za blokowaniem przynajmniej w godzinach szczytu pracy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ten wstrętny pracoda
[2008-06-04 07:01]
każdy kij ma dwa końce
Jestem tym "wstrętnym pracodawcą" których tak szeroko się potępia. Miałem pracownika który przez dwa miesiące grał w gry sieciowe i prowadził swoją działalność gospodarczą na służbowym komputerze, w godzinach pracy. Ufam swoim pracownikom i dlatego dopiero po dwóch miesiącach się zorientowałem. Oczywiście musiał się rozstać z moją firmą. Wnioski niech każdy sobie sam wyciągnie.
odpowiedz
pokaż 10 ukrytych odpowiedzi
pokaż 5 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ona27
[2008-06-04 09:51]
Ocena: 0 [0]
~Azz
[2008-06-04 09:52]
Ocena: 0 [0]
~Grzegorz
[2008-06-04 10:00]
A szanowny pracodawcapo trzebowal az dwoch m-cy, zeby sie zorientowac, ze nowy pracownik nie radzi sobie z obowiazkami, bo rozumiem, ze sobie nie radzil, jesli wykorzystywal czas pracy na zalatwianie prywatnych spraw. I drugi szanowny pracodawca, rozumiem, ze nigdy nie oczekuje od pracownikow, by poswiecali swoj prywatny czas na rzecz firmy. Nigdy nie zostaja po godzinach i nigdy nie biora pracy do domu. Bo jesli nie, to troszke jestesmy niekonsekwetni. A tak zupelnie po za tematem, ciekawe kto kontroluje administratorow :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Witek
[2008-06-04 10:02]
Oczywiście 1984 :).
A do "innego pracodawcy", rozumiem, że u Ciebie jest zapieprz przez 100% normatywnego czasu pracy z oficjalnymi przerwami 15 min/śniadanie i po 5 min/h przy pracy przy monitorze.
To co w takim razie robią u Ciebie palacze, osoby chcące wyjść do WC itd.
Nie ma takiej pracy godzinowej, żeby była wypełniona 100%. A poza tym to jest umowa dwustronna a nie pracodawca każe i daje. Jak powiedziałem, istnieje system zadaniowy/zlecenie itd. A telepraca ? Co zabronisz mi pracować leżąc na kanapie ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~qsquana
[2008-06-04 10:20]
Niestety nie potrafię pracować dla kogoś, kto czyha by mnie na czymś przyłapać. W ogóle nasi kochani pracodawcy za bardzo się skupiają na "wychowywaniu" pracowników a za mało na efektach naszej pracy. Nadmiar kontroli, niedomiar motywowania, wspierania wiedzą i zasobami. Siedzi sobie taki właściciel i zastanawia się co też ten człowiek robi na Jego komputerze, Jego klawiaturze, jak korzysta z Jego telefonu. A z czyjego ma korzystać zamknięty w tym Jego pomieszczeniu jak w więzieniu? Urzędy są czynne w godzinach pracy, sklepy są czynne w godzinach pracy, lekarze pracują w godzinach pracy, warsztaty samochodowe itd. Robił zakupy w internecie - jezu, przecież musi zrobić zakupy. Podczas gdy on - Pracodawca robi to samo, bo oprócz pracy musimy te rzeczy załatwić. Jak ich nie załatwimy, to nie damy rady pracować, bo dopadnie nas chaos niezałatwionych i zaniedbanych spraw.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~katoliczek
[2008-06-04 10:16]
jakim prawem pracownicy maja
używać służbowych komputerów do osobistych celów?! chca chwili przerwy to spoko niech sie bawią ale swoimi zabawkami
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~widlak
[2008-06-04 09:47]
A jak nic nie ma do roboty
A ja siedze w pracy na necie bo akurat nie mam nic do roboty i czy coś w tym złego?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~k278
[2008-06-04 09:24]
oprogramowanie
Do kontroli i audytu internetu polecam NetSupport DNA, a do kontroli wypływu informacji drogą email Policy Patrol ;)
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~draszyrr
[2008-06-04 09:37]
a co jesli wypniemy się z sieci i podłaczymy np. i-plusa?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cornicus
[2008-06-04 09:42]
a kto kontroluje tego co kontroluje.....ABSURD! warunki pracy i placy musza byc takie (jasne zarazem) ze kazdy wie co ma robic i co nalezy do jego obowiazkow..jak sie nie podoba to do widzenia i tyle. Po co jakies kontrole - wiadomo ze one tylko POGARSZAJA wydajnosc i jakosc pracy.........
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Tania
[2008-06-04 09:40]
A sie buraki rozpasły.
Chodzić im sie nawet nie chce.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Basia
[2008-06-04 09:39]
To zwykłe zboczenie.
Bez komentarza.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~asika
[2008-06-04 08:50]
bezplatny test na wrodzona inteligencję
wejdź na www.iq-test.pl/?d=8956
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Kaspar
[2008-06-04 09:02]
Dobrze wiesz, że ten test nie jest bezpłatny... możesz więc z łaski swojej nie wprowadzać w błąd potencjalnych chętnych i przede wszystkim z podobnymi reklamami ogłaszać się gdzies indziej?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Pita
[2008-06-04 09:20]
a czemu kłamiesz że jest bezpłatyn? przecież kosztuje 38zł!!!!płatne sms...!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~200 IQ
[2008-06-04 09:36]
oszuści wyłudzają 38 zł za rozwiązanie głupiego testu, a dokładnie za przesłanie wyników - żenujące, wstyd.
Ale komu ja to mówię u takich oszustów wstyd ???
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pliszkin
[2008-06-04 06:26]
używanie a nadużywanie to jest różnica
jeśli mój pracownik czasem wykona prywatny telefon, wyśle prywatnego maila - nie widzę problemu. Ale jeśli w trakcie pracy nie wyrabia sie ze swoja robotą, a zajmuje prywatą - to już co innego. Moja "szkodnica" przed odejściem z pracy nie potrafiąc usunąć wybranych elementów świadczących o jej działaniach rzeczywistych (w czasie pracy robiła marketing dla innej firmy) wyczyściła caluteńką firmową korespondencję za pół roku. Nie wiedziała jednak, że na serwerze jest włączona funkcja automatycznego dublowania całej poczty na konto zapasowe (stąd się dowiedziałem o jej działaniach gdy musiałem przywrócić pocztę z lustra), co między innymi ujawniło również fakt przekazywania przez nią części naszej korespondencji na zewnątrz.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~pracownik
[2008-06-04 09:34]
I to jest zdrowe podejście do pracownika.
Też uważam, że nie ma nic złego w tym, że od czasu do czasu skorzyta się z firmowego telefonu do prywatnych celów, ale zajmowanie się inną pracą w macierzystej firmie to przesada.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Janos
[2008-06-04 09:30]
Paranoja
Niech sami szefowie pracuja w takich firmach. Nikt o zdrowym rozsądku nie podjąłby pracy w tak monitorowanej firmie.
odpowiedz