Start Słownik stanowisk Stanowisko

Logo dostawcyCategory Manager

wp.pl | dodane 2010-11-10 (12:38) 3 lata 5 miesięcy 13 dni 7 godzin i 4 minuty temu | 3 opinie
 

Category Manager zajmuje się całościowym zarządzaniem kategorią produktów oraz wytyczaniem kierunku jej rozwoju. Określa strategię rozwoju kategorii i zarządza kadrą realizującą te założenia w celu podniesienia rentowności marek i produktów.

PION

Marketing

PRZEŁOŻONY

Dyrektor marketingu

PODWŁADNI

specjalista ds. marketingu, Senior Brand Manager

Wynagrodzenie brutto:

* 15.000 - 20.000 PLN

Misja

* całościowe zarządzanie kategorią produktów oraz wytyczenie kierunku jej rozwoju,
* określenie strategii rozwoju kategorii i zarządzanie kadrą realizującą te założenia w celu podniesienia rentowności marek i produktów.

Zakres obowiązków

* nadzoruje opracowywanie, aktualizację i wdrażanie krótko- i długoterminowych planów marketingowych podległego portfela brandów,
* zleca i nadzoruje realizację i analizę badań marketingowych dotyczących podległej kategorii:
- nadzoruje współpracę z wewnętrzną i zewnętrzną jednostką badań marketingowych,
* nadzoruje opracowywanie (dla nowych produktów, marek) i rozwijanie (dla produktów, marek już istniejących) przez brand managerów koncepcji działań strategicznych związanych z:
- pozycjonowaniem,
- określaniem grup docelowych,
- określaniem form oddziaływania (reklama i promocja, strategie dystrybucji),
- ustalaniem poziomu cen dla poszczególnych produktów,
- zasadami graficznej identyfikacji produktu,
* koordynuje działania marketingowe dotyczące poszczególnych grup produktów: - nadzoruje realizację planowanych działań marketingowych we współpracy z odpowiednimi osobami w firmie i usługodawcami zewnętrznymi,
* stale monitoruje sytuację rynkową i dostosowuje strategię marketingową podległej kategorii do zmian zachodzących na rynku,
* zarządza budżetami poszczególnych grup produktów,
* kontroluje wykorzystanie budżetu na działania związane z przydzielonymi grupami produktów,
* nadzoruje archiwizowanie zewnętrznych przejawów działań marketingowych związanych z produktami własnymi i konkurencji,
* deleguje odpowiedzialność za wykonanie poszczególnych zadań na podwładnych koordynując i oceniając ich pracę,
* współpracuje z pracownikami innych kategorii przy realizowaniu ogólnej strategii marketingowej firmy,
* współpracuje z pracownikami innych pionów firmy oraz zewnętrznymi usługodawcami dbając o realizację strategii marketingowej,
* wykonuje zadania niestandardowe zlecone przez dyrektora marketingu,
* przygotowuje i prezentuje raporty z realizacji polityki marketingowej podległej kategorii dla kierownictwa wyższego szczebla,
* dba o szkolenie i rozwój pracowników,
* podnosi kwalifikacje i wiedzę ogólną z zakresu marketingu oraz związaną z produktami i rynkiem.

Wymagania i kompetencje zawodowe

* wykształcenie wyższe, kierunkowe studia w dziedzinie marketingu,
* 5 - 7 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie marketingu, preferowane doświadczenie w wiodących międzynarodowych firmach jako brand manager produktów będących liderami rynku,
* bardzo dobra znajomość technik badania rynku (ankiety, wywiady, focus groups itp),
* bardzo dobra znajomość technik i narzędzi marketingowych (ATL/BTL),
* umiejętność współpracy z agencjami reklamowymi i badania rynku, firmami szkoleniowymi,
* umiejętność samodzielnego zarządzania projektami,
* bardzo dobra znajomość branży,
* doświadczenie w przeprowadzaniu kampanii promocyjnych i reklamowych,
* doświadczenie w zarządzaniu budżetem,
* bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub innego języka obowiązującego w firmie.

Wymagania osobowościowe

* umiejętność zarządzania zespołem,
* umiejętność strategicznego myślenia,
* kreatywność,
* umiejętność zarządzania czasem,
* odporność na stres,
* wysoka motywacja do pracy na rzecz firmy,
* duże zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
* operatywność, przedsiębiorczość, inicjatywa,
* bardzo dobra organizacja pracy.

Kluczowe relacje z innymi pracownikami



Polub praca.wp.pl na Facebooku

Oceń
tak 2 66,67%
nie 1 33,33%

Opinie (3)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~rafal 2011-11-24 (10:10) 2 lata 4 miesiące 30 dni 9 godzin i 32 minuty temu

co zrobić żeby zostać Category Manager?

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Przybornik

Najpopularniejsze

1
100%
Ile naprawdę zarabia ksiądz i co właściwie robi? Ile naprawdę zarabia ksiądz i co właściwie robi?
2
65%
Dzień wolny od pracy za 3 maja można udzielić np. w Boże Ciało Dzień wolny od pracy za 3 maja można udzielić np. w Boże Ciało
3
49%
Gigantyczna rekrutacja do policji Gigantyczna rekrutacja do policji
4
46%
W McDonald's  można zarobić 5 tys. zł netto. Firma szuka też menedżerów W McDonald's można zarobić 5 tys. zł netto. Firma szuka też menedżerów
5
37%
Bankowość internetowa powoduje zamykanie oddziałów banków Bankowość internetowa powoduje zamykanie oddziałów banków

Praca - Oferty dnia

Pracuj.pl

więcej ofert pracy

monsterpolska.pl

więcej ofert pracy

Bądź z nami na bieżąco

Warto przeczytać

Praca na dyrektorskim stołku - ile można zarobić? Praca na dyrektorskim stołku - ile można zarobić? Pismo z urzędu przyjdzie e-mailem Pismo z urzędu przyjdzie e-mailem Ilu Polaków rzuciłoby pracę, gdyby wygrało 1 mln zł? Ilu Polaków rzuciłoby pracę, gdyby wygrało 1 mln zł? "26 milionów ludzi w Europie szuka pracy. Czyją pracę chcą zabrać?" "26 milionów ludzi w Europie szuka pracy. Czyją pracę chcą zabrać?" Dodatkowe dni urlopu na poszukiwanie pracy Dodatkowe dni urlopu na poszukiwanie pracy Szef rekrutacji w Google radzi, jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej Szef rekrutacji w Google radzi, jak się sprzedać na rozmowie kwalifikacyjnej