Pracownik ds. Kontroli Jakości
Głównym celem stanowiska jest wsparcie procesów zapewnienia odpowiedniej jakości produkowanych wyrobów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości
- kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości
- współpraca przy opracowywaniu systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii technologicznych
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza o metodach i technikach produkcji
- znajomość zasad BHP
- znajomość zasad zarządzania jakością
- dokładność / precyzja
- odpowiedzialność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe techniczne lub chemiczne
- doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami kontroli jakości
- znajomość zagadnień i procedur dotyczących zarządzania systemami jakości
Odpowiedzialny przed: Kierownik Kontroli Jakości / Quality Assurance Manager
Najnowsze oferty pracy
Procurement Analyst (French & English)
Diebold Nixdorf Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń i raportowaniaDodano 1 dzień temu
PHINANCE S.A.
PoznańSuper oferta
Inne wiadomości
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY