Kierownik Działu Reklamacji
Głównym celem stanowiska jest zapewnienie właściwego poziomu obsługi klienta przez Dział Reklamacji podczas procesu reklamacji.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami firmy
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji
- współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
- zdolności negocjacyjne
- sumienność / dokładność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem w strukturach związanych z obsługą klienta
- wysokie zdolności interpersonalne
- umiejętność rozwiązywania problemów
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Procurement Analyst (French & English)
Diebold Nixdorf Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń i raportowaniaDodano 1 dzień temu
PHINANCE S.A.
PoznańSuper oferta
Inne wiadomości
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY