Kierownik ds. Promocji
Głównym celem stanowiska jest koordynowanie działalności promocyjnej firmy.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- współtworzenie polityki promocyjnej firmy
- nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych (ulotki, broszury informacyjne, itd.)
- zbieranie i analiza informacji na temat skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi
- znajomość zagadnień dotyczących reklamy i promocji
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Procurement Analyst (French & English)
Diebold Nixdorf Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń i raportowaniaDodano 1 dzień temu
PHINANCE S.A.
PoznańSuper oferta
Inne wiadomości
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY