Kierownik ds. Badań Rynku
Głównym celem stanowiska jest planowanie i realizacja badań rynku dla potrzeb firmy oraz poszczególnych grup jej produktów.
Podstawowe obowiązki
- nadzór nad pracą podległego personelu
- nadzór nad prowadzeniem ilościowych i jakościowych badań rynku
- badanie potencjału rynkowego
- badanie aktywności konkurentów firmy i ich udziału w rynku
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność zarządzania budżetem
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu
- znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Najnowsze oferty pracy
Procurement Analyst (French & English)
Diebold Nixdorf Sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Super oferta
Super oferta
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń i raportowaniaDodano 2 dni temu
PHINANCE S.A.
PoznańSuper oferta
Inne wiadomości
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY