Ocena: 0 [0]
człowiek pająk
[2010-09-03 18:46]
CO TAM PŁAKAĆ! PIELUCHE
POD PUPE I ROBOLIĆ DO RANA!
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~mikE
[2010-09-03 19:00]
to może będziesz przodownikiem i pokażesz wszystkim jak to się zrobi
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obiektywny.
[2010-09-03 17:55]
POLACY NIEODPOWIEDZIALNI
Wypisujecie bzdury.Polacy z 2 -ma fakultetami humanistycznymi,lub technicznymi zarabiają najmniej w Europie.Prosze nie pleść, że kasjerki w markatach to absolwentki zawodówek.To często panie po wyższym i średnim wykształceniu.Faktem jest, że pracodawcy z Europejskich sieci handlowych traktują Polaków jak osoby drugiej kategorii w każdym aspekcie, niezależnie od wieku i wylkształcenia.PO to całkowiecie akceptuje i ty Kaczor\ którego nie akceptuję\ ma rację.Rząd RP nie robi prawie nic aby poprawić los pracowników, "głaszcząc" pracodawców, którzy bez skrupułów wykorzystują Polaków.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Mała
[2010-09-03 18:38]
Zgadzam się.Sama mam średnie maturalne +kursy zawodowe i swego czasu byłam zmuszona podjąć pierwszą lepszą prace(atut 200 m od domu)w supermarkecie za 1100 netto.Nie byłam tylko kasjerką,ale jednocześnie pracownikiem hali,a jak trzeba było to i magazynierką i piekarzem.Ze mną pracowało kilka kobiet po studiach.Niewiem skąd ludziom się wydaje,że każda kasjerka ma zawodówke i nic nie potrafi.Znam też ludzi po zawodówkach,a swoją wiedzą i umiejętnościami biją na głowę nawet i ludzi z fakultetami.Ale ogólnie ludziom myślenie przychodzi z trudem i pzreważnie są to nowobogackie snoby,ktore w jakiś sposób dorobiły się kasy i myślą,że są panami świata,a ich wiedza najczęściej jest mierna.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Eki
[2010-09-03 15:38]
Marjkety...
Mam pytanie, dlaczego markety nie płacą podatków?
Dlaczego nie zamyka sie marketów na weekendy?
Dlaczego nie zaprosić PIP-u do marketów??
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~hhgggg
[2010-09-03 16:04]
Szef MARKJETU daje łapówę takim cieniasom z PIP-u i ma z bani. Układ i git majonez.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nota2
[2010-09-03 17:32]
PIP - owi to najmniej na tym zależy,panstwowe pieniądze lecą więc po co się wykazywać.A poza tym wzrosło by bezrobocie ,bo musieli by pozamykać takie placówki.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lelo
[2010-09-03 18:02]
Tak dlugo jak na kasie nie bedzie pracowala zona takiego lenia z PIP nic sie nie bedzie dzialo.
pytanie tylko gdzie sa zwiazki zawodowe i to nie tylko w marketach ale i np. na poczcie bo tam tez dzieja sie dziwne rzeczy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~HL
[2010-09-03 18:23]
A kto ci powiedział, że nie płacą? Płacą jak wszyscy inni.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~BOLOYOO
[2010-09-03 15:05]
Tylko nie wyskakujcie z tekstem: "Trzeba bylo sie uczyc" bo gdyby wszyscy mieli wyksztalcenie tak jak im radzicie to by kazdy chcial byc prezesem i nie byloby "roboli" - niewolnikow do pracy.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~woloos
[2010-09-03 16:46]
dobrze .. ale te osoby mialy wybor ... mogly wybrac kierunek swojego zycia wybrały taki to teraz maja... nikt im niekazal
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Piotr Krak
[2010-09-03 17:13]
te osoby nie miały wyboru , zakładając że są to ludzie w średnim wieku 4x,5x , to ich wybór w tamtych czasach był właśnie wyborem "rynkowym - na te zawody które wybrali wtedy było zapotrzebowanie" , tak wtedy byli potrzebni. Gdyby średniacy z tamtych czasów wiedzieli, to co wiedzą teraz , n to na mur beton olali by wszystkie przemiany ustrojowe.Nie wiem ile masz lat , ale jeżeli 20-30 to Ty miałeś i masz wybór , pytanie czy Twoje wybory za 15-20 lat okażą się dobre.Obyś mógł zawsze Sobie poradzić.Pozdrawiam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ju
[2010-09-03 17:46]
e tam nie miały wyboru. ambicji i chęci do nauki to może nie miały faktycznie. poza tym nawet osoby darosłe mogą sie kształcić i podnosić swoje kwalifikacje, tylko NIEKTÓRYM SIĘ NIE CHCE
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mysz
[2010-09-03 18:22]
Jesteś Pan palant i to do kwadratu. Moja synowa po studiach pracuje za najniższą krajową ,bo chciała,a że nie było innej pracy,to pracuje za to co dostaje. Ja też pracuję za takie same pieniądze po zawodówce.Kiedyś zarabiłam więcej ,bo pracownik był bardziej szanowany,a teraz pracodawcy Pana pokroju myślą ,że jak mają firemkę,to brak im tylko białych niewolników. Mam już swoje 35 lat pracy ,lecz wiek za młody aby przejść na emeryturę. Popracujesz Pan ze 40 lat to obyś Pan nie usłyszał tego od młodszego pokolenia. Proszę mi też nie mówić ,aby założyć własną firmę,bo nie wszyscy mogą być pracodawcami,bo kto by pracował. Szacunek należy się każdemu,lecz słowo szacunek pewnie jest Panu nieznane, a sprzątaczce pewnie narobił byś Pan koło sedesu,bo to przecież sprząta osoba ,której według Pana już nie należy się szacunek.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~beata
[2010-09-03 18:16]
chcielismy wolnosci to ja mamy emeryci czyli starzy komunisci zabieraja nam prace bo im malo a przyczym obnizaja place bo im pasuje pojsc za 500 zl by dorobic do emerytury aludzie w wieku zdolnym do pracy siedza w domu. rzad nie ma czasu na poprawki bo ich interesuja tylko umarli nie zywi.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obiektywny.
[2010-09-03 17:55]
POLACY NIEODPOWIEDZIALNI
Wypisujecie bzdury.Polacy z 2 -ma fakultetami humanistycznymi,lub technicznymi zarabiają najmniej w Europie.Prosze nie pleść, że kasjerki w markatach to absolwentki zawodówek.To często panie po wyższym i średnim wykształceniu.Fakrem jest, że pracodawcy z Europejskich sieci handlowych traktują Polaków jak osoby drugiej kategorii w każdym aspekcie, niezależnie od wieku i wylkształcenia.PO to całkowiecie akceptuje i ty Kaczor\ którego nie akceptuję\ ma rację.Rząd RP nie robi prawie nic aby poprawić los pracowników, "głaszcząc" pracodawców, którzy bez skrupułów wykorzystują Polaków.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obiektywny.
[2010-09-03 17:55]
POLACY NIEODPOWIEDZIALNI
Wypisujecie bzdury.Polacy z 2 -ma fakultetami humanistycznymi,lub technicznymi zarabiają najmniej w Europie.Prosze nie pleść, że kasjerki w markatach to absolwentki zawodówek.To często panie po wyższym i średnim wykształceniu.Fakrem jest, że pracodawcy z Europejskich sieci handlowych traktują Polaków jak osoby drugiej kategorii w każdym aspekcie, niezależnie od wieku i wylkształcenia.PO to całkowiecie akceptuje i ty Kaczor\ którego nie akceptuję\ ma rację.Rząd RP nie robi prawie nic aby poprawić los pracowników, "głaszcząc" pracodawców, którzy bez skrupułów wykorzystują Polaków.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Edek
[2010-09-03 17:55]
Pewnie, że strajkujcie !!!!!
Pewnie, że strajkujcie, na żywności zarabia się ogromne pieniądze i napewno znajdą się dla was pieniądze. Zresztą w Polsce jak się nie krzyczy to nigdy do niczego się nie dojdzie !!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ona
[2010-09-03 17:52]
kasjerki
W marketach są dużo gorsze stanowiska. Wiem bo pracuję w takim markecie, fakt kasjer przerzuca wiele towaru ale ma zawsze przerwę na którą schodzi bo mu się należy. Po wykonaniu swoich obowiązków idzie do domu bo wchodzi inna zmiana, natomiast na innych stanowiskach pracuje się inaczej. Jeśli nie wyrobisz się ze swoją pracą zostajesz po godzinach oczywiście nikt ci za to nie zapłaci bo to twoja wina, że się nie wyrobiłeś, poza tym do pracy trzeba przychodzić czasami (czyt.prawie codziennie ) dużo wcześniej bo masz taki natłok obowiązków, że głowa mała...a do tego masz tak ustalony podział pracy, że oprócz swoich obowiązków musisz pomagać innym np kasjerkom czy na magazynie, oczywiście pod koniec pracy nikt cie nie zapyta czy trzeba tobie pomóc bo po co? i tak zostaje się po godzinach... niech żyją markety!!!
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~MaryJan
[2010-09-03 15:44]
Przez cały czas aktywności zawodowej moją dewizą jest, że jak mi praca nie pasuje to szukam innej i odchodzę! Nie będę płakać nad losem kasjerki. Niech szuka sobie lepszej roboty. Jak się wiele takich kasjerek zwolni, to pracodawca sobie uświadomi, że coś złego się dzieje i odpowiednio zareaguje.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ajwen
[2010-09-03 16:09]
uważaj,żeby ci ta dewiza kiedyś na łeb nie spadła
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~snajpi
[2010-09-03 16:25]
zgadzam sie z ta opinia nie kazdy ma mozliwosc zmiany pracy albo dostatecznie odlozonych pieniazkow zeby zmienic prace co niektorzy nie maja pojecia o zyciu jak osoba wyzej ktora pisze takie bezsensowne glupoty ciekawi mnie czy wzieto pod uwage ze czasem ludzie nie maja wyboru ze maja rodziny na utrzymaniu i ze nie maja wystarczajacych umiejetnosci aby ta prace zmienic bo trzeba miec kwalifikacje papierki a to wszystko jest drogie w Polsce tylko tacy tak pisza co sa BANANOWCAMI maja ukady bo mama tata zalatwia albo w dupe wlaza innym TAKIE SA REALIA DZISIEJSZEGO RYNKU PRACY
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~n
[2010-09-03 17:00]
wlasnie nic sie nie zmieni chocby sie zwolnily wszystkie kasjerki bo tam za drzwiami czeka nastepne tysiace bezrobotnych kobiet ktore mozna dalej upokarzac i ponizac i co wedlug ciebie znaczy lepsza robota ale widac ze jestes snobem z procz wlasnego czubku nosa nic nie widzi i nie wie co sie we wlasnym kraju dzieje
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wera
[2010-09-03 17:52]
Nie zareaguje, przerzuci obowiązki na resztę załogi bo zal tyłek będzie mu sciskał aby dać choćby po 200zł podwyżki
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Emigrant
[2010-09-03 16:20]
POproscie!
Boleslawa walese zeby stanal na czele OGOLNOPOLSKIEGO STRAJKU,przeciez on walczyl o leprze jutro dla POLSKIEGO ROBOTNIKA.Niech was wodz POprowadzi do boju." a buj to bedzie ostatni!!!"l
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Piotr
[2010-09-03 17:32]
Dureń nie będzie strajkował ,bo cały czas bełkocze że strajki pracowników są nielegalne !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nic
[2010-09-03 17:31]
hipermarkety
A nasi włodarze nadal wydają pozwolenia na budowę nowych hipermarketów. Chełpię się później że stworzyli nowe miejsca pracy. To jest właśnie krwiożerczy kapitalizm , gdzie człowiek jest tylko trybikiem do zarabiania pieniędzy . Nie mogę zrozumieć tylko tego że taki los sprawiają nasi polscy kierownicy.Ciekawe gdzie tego ich uczą.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zibi
[2010-09-03 17:29]
Nie wolno nikogo obrażać, a zwłaszcza, że ma marne wykształcenie. To totalny brak kultury i zanik człowieczeństwa. Jak czytam, że im tak dobrze, trzeba się było uczyć, ja mam gorzej, to nóż się w kieszeni otwiera. Ktoś miał z górki, ktoś pod górkę. Szanujmy wszystkich, nie za jego stanowisko, a za to że jest człowiekiem. Szacunek to podstawa.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jar1
[2010-09-03 17:21]
tak już będzie
Chcieliśta platformy to mata.Nie liczcie na to że będzie lepiej,bo obecnie rządzący sprzyjają pracodawcom a nie pracownikom.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ada
[2010-09-03 15:07]
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~antykretynkom
[2010-09-03 15:42]
Ile masz lat, ada? Taka pewna jesteś, że nikt cię nigdy nie uzna za zbędną?... Pamiętaj, nie ma ludzi niezastąpionych, a nóżka może się powinąć każdemu. Zdrówko może się popsuć na przykład, albo pracodawca pewnego pięknego dnia nie da ci szansy, bo będziesz miała z przodu cyferkę inną niż "2"... Pokory trochę, bo durna jesteś, aż boli.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bez szkoly!
[2010-09-03 15:48]
ja nie skonczylem szkoly a zarabiam 3 tys....w firmie budowlanej....nie wazna jest szkola i dyplomy....licza sie checi ...jak sie szuka to dobrze platna prace kazdy znajdzie ...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tylkoJa
[2010-09-03 15:48]
Wlasnie ta wypowiedzią pokazalas swój poziom i ''wykształcenie''. prawda jest taka, ze wiekszosc młodych pracowników takich sklepów jest w trakcie studiów lub maja juz dyplom ukonczenia. ale jak zauwazyl poprzednik, nie ma co tlumaczyc takich rzeczy , zwlaszcza osobom o ograniczonym swiatopogladzie, stereotypowym mysleniu i malutkim rozumku...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mała
[2010-09-03 16:31]
Zdziwiłabyś się ilu wykształconych ludzi pracuje w sklepach.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pasywny
[2010-09-03 17:05]
dajcie galeriance spokój, w gimnazjum jest ciężko.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~noo
[2010-09-03 16:55]
Problemy z pracą
Jedyne znajomości jakich się wymaga w moim biurze to Pakiet Office i wyznaczone obowiązki. Takich jak Ty magistrów i licencjatów mamy na pęczki na stażach i zaledwie jeden na 30 nadaje się do zatrudnienia. Reszta ma wymagania i ale nie jest w stanie pokazać, że warto im więcej zapłacić. Jak widzę komentarz, że trzeba mieć znajomości żeby dostać zatrudnienie to śmiać mi się chce, bo już widzę tego "błyskotliwego" pracownika.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~y
[2010-09-03 16:48]
symulantka
nie podoba mi sie ze ta pani teresa pracuje bedac na rencie bo albo jest sie gotowym do pracy albo chorym bo nie potrzebnie zajmuje etat bo co maja powiedzieć kobiety ktore samotnie wychowuja dzieci i nie maja zadnych srodkow do zycia i nie moga przez takie osoby jak ona znalezc pracy ktora bylaby ich jedynym zrodlem dochodu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~naszional dżeografik
[2010-09-03 14:59]
ZAGADKA!
Co to jest? Jest to zolte,na takich trzech kuleczkach a jak sie podrzuci to spadnie? ..... Podpowiem ze czesto pan Stasiek z Plonska (no ten co jego zona ma papiloty ciagle) zabiera to na brydza ale on ma przy tym jeszcze taki postronek.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~odp
[2010-09-03 15:41]
Ocena: 0 [0]
~Kasta
[2010-09-03 16:30]
Ocena: 0 [0]
~snajpi
[2010-09-03 16:30]
KASJER
Jak czytam te opinie to az zal ze polak polakowi wilkiem nigdy sie to nie zmieni ci ludzie maja rodziny i musza je utrzymac nie jest latwo z dnia na dzien podjac decyzje o zmianie pracy tym bardziej ze rynek pracy jest i tak juz do niczego w Polsce tylko cwaniaczki mysla a to ja was nie zaluje zmiencie sobie to polacy tak sdamo jak w polsce tak i zagranica nauczyli przedsiebiorcow tego ze ten narod trzeba gnebic wykorzystywac a polacy sami ucza ze ja bede leprzy od niego od niej to dostane lepsza pozycje moze podwyzke a zreguly wychodzi tak ze frajer nadrobil norme a przez niego wszyscy musza cierpiec i taka jest prawda
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gaudette
[2010-09-03 15:03]
to pracujcie tam dalej ...a jak kogoś zapytac same plusy i ovh , ach, ech.... a u prywatnego tak wam źle..... włSNIE PRZEZ TAKICH JAK WY DZIEJE SIE TO CO TERAZ.... I TAK NIEDŁUGO PWROWADZĄ KASY SAMOOBSŁUGOWE A WTEY NA ULICE ....
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~anna
[2010-09-03 15:14]
hahah ...powiem tak na dzień dzisiejszy to nie musisz ich straszyć utratą pracy tylko dla tego że będę kasy samoobsługowe ... a to dlatego że większość ludzi i tak sobie z nimi nie poradzi tak więc będą stać i tłumaczyć obsługę tych kas i to nie tylko starszym osobom a wręcz głównie takim jak Ty ... bo ludzie sa wygodni i nie chce im się myśleć a nastawiają sie
na to że sprzedawca to najlepiej ja wszystko wsadzi do koszyczka ...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aaaaa
[2010-09-03 15:51]
Hahaha..., niech wprowadza kasy samoobslugowe. Przynajmniej dla mnie bedzie taniej. Jak? Wybierasz lepszy, drozszy artykul, wprowadzasz kod gorszego, tanszego i placisz mniej. Zupelnie jak na Zachodzie...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gag
[2010-09-03 16:12]
Ocena: 0 [0]
~Mała
[2010-09-03 16:29]
Właśnie przez takich cwaniaczków jak ty wstydziłam się swojej polskości w Irlandii-kombinatorzy,pijacy,awanturnicy-nie wszyscy,ale wielu.Nie zadawałam się z Polakami w Irlandii z tego powodu jak rownież z tego,że Polak Polakowi na obcej ziemi wilkiem jest i za pare euro gardło by podgryzł rodakowi.Każda nacja się tam trzyma,tylko nie Polacy.
odpowiedz